Доставка
- По всій території України доставка товару до відділень транспортних компаній НОВА ПОШТА та Делівері
- Для міста Одеса можливий самовивіз* або безкоштовна** доставка, яка здійснюється тільки після узгодження замовлення і всіх його деталей з нашим менеджером
- *адресу точки самовивозу можна подивитися в розділі контакти
- **від 4-х одиниць придбаного товару (шин або дисків)
Оплата
- Накладений платіж:
Оплата за товар відбувається готівкою у гривнях при його отриманні в відділенні перевізника. Також передбачена комісія за страхування товару, яку бере на себе транспортна компанія. - Безготівковий розрахунок:
Оплата на розрахунковий рахунок продавця здійснюється без ПДВ за безготівковим розрахунком. - Готівкою в точці самовивозу:
У випадку самовивозу, оплата за товар здійснюється готівкою в гривнях при отриманні. Якщо товар відсутній в пункті самовивозу, за доставку нараховується плата згідно тарифів перевізника. - Оплата за допомогою карток:
Оплата картками Visa/MasterCard можлива в касі магазину або через розрахунковий рахунок продавця, зазначений у рахунку-фактурі.
Повернення товару
Споживач має право повернути товар належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд.
- Збереження товару
- Товар має бути новим, не використаним, зі збереженням товарного вигляду і всіх споживчих властивостей.
- Шини та диски не повинні мати слідів експлуатації (наприклад, встановлення на автомобіль, механічних пошкоджень, бруду тощо).
- Повернення в разі браку або дефекту
- Якщо виявлено дефект товару протягом гарантійного строку, споживач має право на:
- Співрозмірне зменшення покупної ціни.
- Заміну на товар аналогічної марки (моделі, артикулу).
- Повернення грошей.
- Експертиза товару
- У разі спору про причини появи недоліків, продавець має право на проведення експертизи товару. Якщо експертиза підтвердить, що недоліки виникли з вини споживача, останній повинен буде відшкодувати витрати на її проведення.